board logo
Posted by: Giga - February 17, 2024 1:01:09 PM
[size=150]Sta4Cad v14.1 DEMO versiyonunda bir proje çizdim. [b]Opsiyonlar[/b] kısmında bir değişiklik yapmadan analizi başlattığımda sorunsuz bir şekilde analizi tamamlıyor. Fakat opsiyonlar menüsünde [b]TUM YAPININ FEA ANALIZI[/b]'ni işaretledikten sonra analizi başlattığımda [b]2. BLOK MATRIS[/b] yazdığı sırada analiz çöküyor ve STA4CAD ana menüye geri dönüyor. Bu sorun demo olduğu için mi ortaya çıkıyor? Bir çözümü var mı?[/size] [size=150]Video:[/size] [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NsqNGdZiAwc[/youtube] [size=150]Çizimi rar formatında sıkıştırıp yükledim: [url=https://drive.usercontent.google.com/u/0/uc?id=1lzPa24gSCssN-QtbTwrnTIzeD6qrbgJ2&export=download]https://drive.usercontent.google.com/u/0/uc?id=1lzPa24gSCssN-QtbTwrnTIzeD6qrbgJ2&export=download[/url][/size] [size=150][b]NOT:[/b] Bu sorunu bir önceki çizimimde de yaşamıştım. Tam sürüme sahip bir tanıdığıma dosyayı gönderdiğimde o analizi başarılı bir şekilde tamamlamıştı. Analizden sonra çizimi kaydetti ve bana yeni dosyaları gönderdi. Hiçbir değişiklik yapmadan analizi başlattığımda bende de sorunsuz bir şekilde analizi tamamladı. Fakat çizimde herhangi bir değişiklik yaptıktan sonra, örneğin kolon boyutunu değiştirdikten sonra çizimi kaydettim ve analizi başlattım. Analiz sırasında yine çöktü. [b]NOT 2:[/b] Bu çizdiğim bodrum ve makina dairesiyle beraber 5 katlı bir projedir. 4. ve 5. katı silip, ayrıca döşeme boşluklarını ve merdivenleri de sildikten sonra, yani 3 katlı şekilde, merdivensiz ve döşeme boşlukları olmadan analizi başlattığımda çökmüyor, analizi tamamlıyor. Aşağıdakileri denedim ve sorun düzelmedi:[/size] [list=1] [*][size=150]Yönetici olarak çalıştırdım[/size] [*][size=150]Programı kaldırdım yeniden yükledim[/size] [*][size=150]Windows 8, Windows 7, Windows XP uyumluluk modunda çalıştırdım[/size] [*][size=150]STA CHECKUP yaptım[/size] [*][size=150]Güncelleme dosyalarını manuel şekilde indirip güncelleme yaptım.[/size] [*][size=150]2 farklı bilgisayarda denedim.[/size] [/list] [size=150][b]1. bilgisayar:[/b] Windows 10 i9-10850K işlemci RTX 3080 ekran kartı 32 GB RAM SSD [b]2. bilgisayar[/b] Windows 11 i7-12650H işlemci RTX 4060 ekran kartı 32 GB RAM SSD [b]STA CHECKUP görseli:[/b][/size] [img]https://i.hizliresim.com/cg2p6cy.png[/img]  

Posted by: Sedat C - February 19, 2024 1:43:56 AM
Merhabalar, Demo sınırlarınızdan dolayı kaynaklanmaktadır, zaten program da uyarı vermektedir. Datada bir sorun yoktur. Bu gibi durumları [email]destek@sta.com.tr[/email] adresine mail olarak gönderebilirsiniz.  [attach]4286[/attach]